Kompleksowe oznakowanie stacji paliw. Specyfika pracy podczas realizacji dużych projektów reklamowych
Stacja paliw kojarzy się zazwyczaj tylko z podstawowymi usługami tankowania. Mało osób przykłada wagę do estetyki tego miejsca. Uważają, że powinno być po prostu funkcjonalne i nie musi przykuwać wzroku. Jest to błędne myślenie. Doskonale widoczna i estetyczna stacja paliw przyciągnie do siebie więcej klientów, zainteresowanych nie tylko tradycyjnymi usługami.
Czym powinna wyróżniać się stacja paliw?
Stacja paliw to nie tylko usługi - powinna prezentować się ładnie i estetycznie, a także być widoczna z daleka. Przydadzą się wyraziste i dobrej jakości wyświetlacze, elementy obrotowe i nitki świetlne. Nie może też zabraknąć estetycznych otoków i dużego pylonu cenowego, stosowanego też w centrach handlowych, sklepach, branży motoryzacyjnej. Specjalne informatory nie odpowiadają tylko za przekazywanie określonej wiadomości (np. o kosztach za paliwo), ale też przykuwają uwagę klientów ciekawą grafiką i niebanalnym wykonaniem. Polska Grupa Reklamowa ma na swoim koncie realizacje dla stacji paliw, stając się wieloletnim weteranem na polu reklamy przestrzennej.
Jakie oznakowanie powinno dominować na stacji paliw?
Stacje paliw potrzebują specjalnego oznakowania. Wynika to z ich przeznaczenia. Muszą być widoczne z daleka i przyciągać wzrokiem. Właściciel miejsca musi nawiązać dobrą relację z potencjalnymi klientami jeszcze przed tym, jak klient zdecyduje się zatrzymać na danej stacji. Zwłaszcza w obliczu dużych koncernów naftowych marka mniejszej stacji paliw powinna być postrzegana jako godna zaufania i bezpieczna, na co może mieć wpływ odpowiednie i estetyczne oznakowanie stacji.
Poza klasycznymi formami przestrzennymi (pylonami cenowymi oraz otokami reklamowymi) na miejscu powinno się również znaleźć oznakowanie kierunkowe i dodatkowe, a także zabudowy słupów. Każdy z elementów musi być wykonany z najwyższej jakości materiałów (aluminium, pleksi czy dibond). Produkty powinny koniecznie odpowiadać normom Unii Europejskiej.
Jak zaprojektować oznakowanie stacji paliw?
Firmy zajmujące się reklamą przestrzenną są gotowe podjąć się każdego, nawet najbardziej wymagającego zlecenia. Zazwyczaj skupiają się na dowolnych rozmiarów (określonych przez właściciela stacji) pylonie cenowym, a także spersonalizowanym projekcie otoków reklamowych. Pozostałe elementy są już określane jako oznaczenia dodatkowe. Ciekawym uzupełnieniem kompleksowego projektu jest podświetlenie, które nadaje wyrazistości i wyraźnie przyciąga wzrok odbiorcy.
Podczas prac nad reklamą przestrzenną realizacje są na bieżąco konsultowane ze zleceniodawcami. Producenci reklam wiedzą, że powinni stworzyć produkt odpowiadający zamysłom klienta oraz zgodny z europejskimi normami jakości i bezpieczeństwa i odpowiadający zamysłom klienta.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana