Od kilku miesięcy nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Zamówiłem spoiler oraz lotkę. Po pierwsze nieprawdą jest, że produkt wystarczy tylko polakierować, bo jest wymaga szpachlowania i szlifowania, lakiernicy nie chcą tego robić bo to dużo pracy i chcą za taką usługę więcej niż koszt spoilera. Po drugie, zamówiony spoiler i lotka nie pasowały do siebie! To był powód zwrotu, o który musiałem się dopraszać tygodniami, po wielu nieodebranych telefonach i nie odpisywania na smsy. W końcu jak dogadałem się z firmą, że mi zwrócą pieniądze, czekałem tygodniami na ich kuriera. Teraz ponad miesiąc nie mogę doprosić się o obiecany zwrot pieniędzy, firma nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na smsy. W końcu usłyszałem śpiewkę, że "pracownik jest na chorobowym, a ja mam małe dziecko". Ostatnią wiadomość jaką otrzymałem tygodnie temu to "dziś zrobię przelew". Zwrotu nie dostałem, a od tamtego momentu nie da się z nimi skontaktować.
Nawet dowodu zakupu nie otrzymałem, więc in